Frozen Vanilla

☆☠★ Life’s a journey, not a destination ☆☠★

Kommentarer

Postat av: Nikolina

Publicerad 2009-03-30 21:57:36

nu ser jag på ballar av stål, duda ? :D

Postat av: Elena

Publicerad 2009-03-31 07:45:41

Det är mysigt att bara sitta hemma med en filt och kolla på tv. Mysa helt enkelt. Men jag tror jag föredrar utekväll! =D

Postat av: alexandra

Publicerad 2009-03-31 11:20:40







jaa, haha såg massa fina tshirts också. Haha man tror alltid att gräset är grönare på andra sidan :P ;D



Postat av: Nikolina

Publicerad 2009-03-31 12:29:29

the mentalist är så jävla bra! :D

Postat av: Z A N D R A

Publicerad 2009-03-31 15:56:37

Love it!



sv: heheheh, okej ;p

samma här, Den rätte för rosing ikv ju :D:D

ska du se?

Postat av: lisette

Publicerad 2009-03-31 16:38:53

Hejsan:) spana in min galna outlet jag har :) Allt mellan himmel och jord och just nu har jag även lagt upp lite smycken.. Ta dig en titt och skriv gärna om du är intresserad av något :D



http://lisettee.blogg.se/outlet <--- där är direkt adressen till min outlet..



KRAM LISETTE!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frozen Vanilla

Jag är en 26 årig tjej från Gbg som älskar rock och metal. Jag är vegetarian och har varit det i 10 år nu. ★★★★★★★★★★★★★★ Gör helst: Går på spelningar, festivaler, umgås med polare, reser m.m. ★★★★★★★★★★★★★★ Skriver om: Spelningar, vardag, musiktips, resor, vegetariska recept, bakning och serietips m.m. En mix av det bästa helt enkelt! ★★★★★★★★★★★★★★

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela