Frozen Vanilla

☆☠★ Life’s a journey, not a destination ☆☠★

Hej på er =)

Publicerad 2009-10-29 11:39:21 i My life,

Förlåt att jag inte skrivit under dagarna, men jag ska bli bättre på det nu de sista dagarna innan sötnosen Malin kommer hem. Cecilia heter jag. Jag och Malin lärde känna varandra på gymnasiet, och nu är hon en av mina närmsta vänner <3

Jag ska strax åka in till några kompisar, vi har fått besök av en vän från England som är här och hälsar på oss, han planerar att flytta hit så fort han fått ett jobb så vi håller på och hjälper honom med lite grejer. Han vill verkligen åka till Ikea och köpa nya möbler till ett rum han hyr av en annan vän, och självklart ska vi ta han dit =)

Innan jag går så tänkte jag tipsa er om ett rolig spel som jag fastnade för igår, det är en variant av snake. Det finns olika nivåer, klarar man en kommer man till nästa osv.. Man får tänka till lite för att klara banorna, än så länge har jag bara kommit till bana fyra. Men ska kämpa vidare senare.
LYCKA TILL :)
http://se.t45ol.com/spel/1486/crazy-snake.html


Hoppas ni får en underbar dag!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frozen Vanilla

Jag är en 26 årig tjej från Gbg som älskar rock och metal. Jag är vegetarian och har varit det i 10 år nu. ★★★★★★★★★★★★★★ Gör helst: Går på spelningar, festivaler, umgås med polare, reser m.m. ★★★★★★★★★★★★★★ Skriver om: Spelningar, vardag, musiktips, resor, vegetariska recept, bakning och serietips m.m. En mix av det bästa helt enkelt! ★★★★★★★★★★★★★★

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela