Frozen Vanilla

☆☠★ Life’s a journey, not a destination ☆☠★

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2012-07-30 19:18:07

hej söta du!
nu har jag FRÅGESTUND I BLOGGEN!
ställ gärna en eller flera frågor, svarar på exakt allt & självklart får du en länkning i min blogg om du frågar något :)
http://martinaolsson.myshowroom.se/17610/f-r-a-g-e-s-t-u-n-d-2/

Postat av: LIENE

Publicerad 2012-07-30 21:08:23

sv: Min dag har varit okej:)
Hoppas du har bra kväll med syrran då.

Postat av: saandraphoto hobbyfotograf

Publicerad 2012-07-30 22:54:40

allt bra? :)

Postat av: LIENE

Publicerad 2012-07-31 07:13:18

sv: Idag ska jag sy, gå ut på promenad, det vanliga typ:) Vad ska du hitta på då?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frozen Vanilla

Jag är en 26 årig tjej från Gbg som älskar rock och metal. Jag är vegetarian och har varit det i 10 år nu. ★★★★★★★★★★★★★★ Gör helst: Går på spelningar, festivaler, umgås med polare, reser m.m. ★★★★★★★★★★★★★★ Skriver om: Spelningar, vardag, musiktips, resor, vegetariska recept, bakning och serietips m.m. En mix av det bästa helt enkelt! ★★★★★★★★★★★★★★

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela