Frozen Vanilla

☆☠★ Life’s a journey, not a destination ☆☠★

Happy new year

Publicerad 2013-12-31 19:02:00 i My life,

Gott nytt år!
 
Årsresumé från 2013!
 
Januari
 
 
 
 
Februari
 
 
 
 
Jag och Jocke Berg i Hardcore Superstars
 
Mars
 
 
 
 
Hardcore Superstar spelning
 
 
April
 
 
 
 
Maj
 
 
 
 
Juni
 
 
 
Sweden Rock Festival
 
Juli
 
 
 
Stockholm
 
 
 
 
Såg Iron Maiden för fjärde gången på Friends Arena i Sthlm!
 
Augusti
 
 
 
Turkiet
 
September
 
 
 
The Black Dahlia Murder's spelning
 
 
 
Jag och Dregen
 
Oktober
 
 
London
 
November

 
 
 
Så gott!
 
 
December
 
 
Julafton
 
 
Juldagen, utgång!
 
 

Kommentarer

Postat av: LIENE

Publicerad 2014-01-01 09:15:26

Tack :)
Stor KRAM!

Postat av: MADDISENJ.SE

Publicerad 2014-01-01 12:14:29

Så mycket härliga bilder! Ser ut som ett fint år

Postat av: Tess

Publicerad 2014-01-01 15:17:16

Det ser ut att ha varit ett riktigt härligt år! :) Kram

Postat av: Kashaya

Publicerad 2014-01-01 15:27:28

Kul med årsresumé. Ser ut som du hade ett roligt år.

Postat av: n

Publicerad 2014-01-03 12:25:09

Fina bilder! Roligt att se en resumé av bilder. Mindes lite som jag glömt bort som hänt under året. Erik ser måttligt road ut i Turkiet :-D Dregen ser verkligen inte klok ut, men det är väl det som är meningen ;-)

Kram kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frozen Vanilla

Jag är en 26 årig tjej från Gbg som älskar rock och metal. Jag är vegetarian och har varit det i 10 år nu. ★★★★★★★★★★★★★★ Gör helst: Går på spelningar, festivaler, umgås med polare, reser m.m. ★★★★★★★★★★★★★★ Skriver om: Spelningar, vardag, musiktips, resor, vegetariska recept, bakning och serietips m.m. En mix av det bästa helt enkelt! ★★★★★★★★★★★★★★

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela