Frozen Vanilla

☆☠★ Life’s a journey, not a destination ☆☠★

Some favourites for my lips

Publicerad 2014-04-15 22:00:00 i My life,

 
 
Dessa är 3 favoriter som jag använder dagligen.
 
Aloe lips är en stor favorit, återfuktar och gör läpparna mjuka.
 
Yves Rocher's läppbalsam är bra, återfuktar och ger en mjuka läppar.
De finns i många, härliga dofter.
 
Nivea fruity shine är bra. återfuktande och ger en härlig, rosa färg på läpparna.
Favoritnyansen på lypsylet är "Pink guava".
 
"När det kommer till lypsyl, läppglans och läppstift kan man aldrig ha för många "
- Mitt motto!
 
 

Kommentarer

Postat av: Lexie

Publicerad 2014-04-16 09:48:06

Kanske man skulle testa :)

Postat av: MADDISENJ.SE

Publicerad 2014-04-16 11:27:37

Bra tips där tjejen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frozen Vanilla

Jag är en 26 årig tjej från Gbg som älskar rock och metal. Jag är vegetarian och har varit det i 10 år nu. ★★★★★★★★★★★★★★ Gör helst: Går på spelningar, festivaler, umgås med polare, reser m.m. ★★★★★★★★★★★★★★ Skriver om: Spelningar, vardag, musiktips, resor, vegetariska recept, bakning och serietips m.m. En mix av det bästa helt enkelt! ★★★★★★★★★★★★★★

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela