Frozen Vanilla

☆☠★ Life’s a journey, not a destination ☆☠★

Årsresumé 2014

Publicerad 2014-12-31 20:59:00 i My life,

Årsresumé 2014 - A year of a rollercoster!
 

Så lider 2014 mot sitt slut, nyår som det är och äntligen är det snart dags att blicka framåt

mot nya äventyr och utmaningar! För de här året har varit som de flesta brukar vara,

stundvis bra och jävligt bra, för att sedan bli sämre också. Men livet är som en berg och dalbana

och man vet aldrig hur åkturen slutar ibland!  Lite så kan man nog sammanfatta de hela.
 

Sommaren var nice med Sweden Rock, massa kul och fina stunder med vännerna,

åkte till Rhodos för en veckan solsemester. Även om hela sommaren också bestod mer eller mindre

av röda ögon och krångel så är sommaren de bästa på hela året!  Hösten bestod av 2 månader

med ögondroppar och ögonsalva dagligen. I början på 2015 ska jag tillbaks till läkaren för att

se om det blivit bättre och de hoppas jag verkligen, för de är jobbigt!

En del motgångar stötte man också på, så som de brukar vara ju.

 

Det bästa upplevelserna är bra spelningar man varit på, jag fyllde 25 år, reste till Berlin i vintras,

åkte på Sweden Rock och kollade på massa bra band, åkte till Rhodos på sommaren,

blev moster och alla fina stunder med mina nära och kära!

 

Januari

 
 
Februari
 
 
Jag firade min 25 årsdag med Champange och dödskalletårta!
 
 
Mars
 
 
 
April
 
 
 
Maj
 
 
 
Juni
 
 
 
Juli
 
 
 
Augusti
 
 
 
 
September
 
 
 
Oktober
 
 
 
November
 
 
December
 
 
Gott nytt år!
 
 

Kommentarer

Postat av: JoJo

Publicerad 2015-01-01 16:31:45

så många härliga bilder! :D

sv; förstår det, såg jättegott ut! :D
hoppas att du mår bättre idag och att förkylningen är på väg att ge sig :)
tack, min tisdag var bra. var och gjorde klar min halvsleeve! :)
kram

Postat av: MADDISENJ.SE

Publicerad 2015-01-01 16:43:08

Tack fina du. Många härliga bilder i denna resumé, hoppas du får ett riktigt fint 2015 nu!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frozen Vanilla

Jag är en 26 årig tjej från Gbg som älskar rock och metal. Jag är vegetarian och har varit det i 10 år nu. ★★★★★★★★★★★★★★ Gör helst: Går på spelningar, festivaler, umgås med polare, reser m.m. ★★★★★★★★★★★★★★ Skriver om: Spelningar, vardag, musiktips, resor, vegetariska recept, bakning och serietips m.m. En mix av det bästa helt enkelt! ★★★★★★★★★★★★★★

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela