Frozen Vanilla

☆☠★ Life’s a journey, not a destination ☆☠★

Svart skugga

Publicerad 2014-02-27 21:13:00 i My life,

 
Igår fick jag hem boken "Svart skugga" som jag vunnit i en tävling. =)
Härlig avkoppling med en spännande kriminalroman!
 
Lite kort om handlingen
Svart Skugga är en kriminalroman där alla karaktärer bär en skugga.
Vissa av sorg, vissa av hat, vissa av desperation. Alla berörs av varandra
men vem kommer förstå det först? Detta är första delen i kommande serie
om kriminalinspektör Linn Wide som utspelar sig i Helsingborg.

Kommentarer

Postat av: En plats i solen

Publicerad 2014-02-28 16:57:21

Lät som en bra bok :)

Postat av: En plats i solen

Publicerad 2014-02-28 17:53:35

Här är allt bra, själv då?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frozen Vanilla

Jag är en 26 årig tjej från Gbg som älskar rock och metal. Jag är vegetarian och har varit det i 10 år nu. ★★★★★★★★★★★★★★ Gör helst: Går på spelningar, festivaler, umgås med polare, reser m.m. ★★★★★★★★★★★★★★ Skriver om: Spelningar, vardag, musiktips, resor, vegetariska recept, bakning och serietips m.m. En mix av det bästa helt enkelt! ★★★★★★★★★★★★★★

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela