Frozen Vanilla

☆☠★ Life’s a journey, not a destination ☆☠★

Fan vad jag längtar

Publicerad 2014-05-31 15:30:00 i Music/festival, My life,

Nu är det bara 4 dagar kvar till Sweden Rock, fan vad jag längtar!
Så idag blir det att packa en del, så man inte behöver göra allt sista dagen.
För de blir ju oftast så.
 
Och imorgon blir det att köpa lite små grejer till festivalen. 
Ja, de kommer tjötas rätt mycket om Sweden Rock här, men de är så
när det närmar sig och jag är galet taggad på sommaren och festival! =)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frozen Vanilla

Jag är en 26 årig tjej från Gbg som älskar rock och metal. Jag är vegetarian och har varit det i 10 år nu. ★★★★★★★★★★★★★★ Gör helst: Går på spelningar, festivaler, umgås med polare, reser m.m. ★★★★★★★★★★★★★★ Skriver om: Spelningar, vardag, musiktips, resor, vegetariska recept, bakning och serietips m.m. En mix av det bästa helt enkelt! ★★★★★★★★★★★★★★

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela