Frozen Vanilla

☆☠★ Life’s a journey, not a destination ☆☠★

Som vilken vanlig dag som helst

Publicerad 2015-02-14 17:10:00 i My life,

Jag tycker att alla hjärtans dag är alldeles för kommersiellt och en dag som är precis
som vilken dag som helst. Det behövs inte ett speciellt datum i mitt tycke för att
visa att man bryr sig om någon lite extra eller för att fira kärleken. Det har jag alltid tyckt!
Köp de där blommorna, favoritchokladen eller överraska någon vilken dag i veckan
som helst istället är min inställning.
 
Glad komersiell dag!
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: SANDRATORN.SE

Publicerad 2015-02-14 21:24:30

Hej!

Vad kul att du är med och tävlar om armbandet. Tänk på att varje kommentar i tävlingsinlägget räknas som en röst! :]

Hoppas att du har haft en underbar alla hjärtans dag!

Postat av: Kashaya

Publicerad 2015-02-14 22:38:31

Hoppas du haft en fin lördag.=)

Postat av: JoJo

Publicerad 2015-02-15 09:58:08

jag har samma inställning som dig till alla hjärtans dag. jag skulle bli så mycket gladare om jag fick blommor eller choklad eller nåt annat vilken annan dag som helst än just alla hjärtans dag :P

sv; ja, det är de! :)
tack! min helg har varit bra so far och min alla hjärtans dag var mysig :)
hoppas du får en fin söndag tjejen! :) kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frozen Vanilla

Jag är en 26 årig tjej från Gbg som älskar rock och metal. Jag är vegetarian och har varit det i 10 år nu. ★★★★★★★★★★★★★★ Gör helst: Går på spelningar, festivaler, umgås med polare, reser m.m. ★★★★★★★★★★★★★★ Skriver om: Spelningar, vardag, musiktips, resor, vegetariska recept, bakning och serietips m.m. En mix av det bästa helt enkelt! ★★★★★★★★★★★★★★

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela