Frozen Vanilla

☆☠★ Life’s a journey, not a destination ☆☠★

Kommentarer

Postat av: art by tina

Publicerad 2015-04-13 20:09:54

Jag är helt säker på att shoppingen var suverän - och billiga fynd kunde göras, vi skippade dock shopping hysterin och det enda jag köpte var ett par river island-byxor på secondhand, handgjord tvål och en monstermugg. Men som sagt, potentialen fanns där, hela Vaci Utca var fylld med märkesbutiker.

Mat, öl, inträden och annat - ja det mesta var superbilligt!

Postat av: Beatrice Jakobsson - Fotograf

Publicerad 2015-04-14 19:26:13

Härligt att våren är påväg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frozen Vanilla

Jag är en 26 årig tjej från Gbg som älskar rock och metal. Jag är vegetarian och har varit det i 10 år nu. ★★★★★★★★★★★★★★ Gör helst: Går på spelningar, festivaler, umgås med polare, reser m.m. ★★★★★★★★★★★★★★ Skriver om: Spelningar, vardag, musiktips, resor, vegetariska recept, bakning och serietips m.m. En mix av det bästa helt enkelt! ★★★★★★★★★★★★★★

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela