Frozen Vanilla

☆☠★ Life’s a journey, not a destination ☆☠★

God morgon

Publicerad 2009-10-31 10:52:21 i My life,

Ännu en härlig lördags morgon. Hoppas ni sovit gott. Jag har vart vaken sen halv sju imorse och känner mig rätt duktig som inte sovit bort halva dagen :P 
Idag har jag en del plugg framför mig, men efter det ska jag ha kul med vännerna.
Imon tror jag att Malin kommer hem och jag har saknat henne så <3

Jag måste strax gå men innan dess tänkte jag ge ett litet tips mot torra och narriga händer. Vaseline Healthy & Nail. Den är verkligen super bra och dessutom stärker den naglarna, så dom blir långa och fina. ;)




Hoppas ni får en underbar dag..
kram /C

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frozen Vanilla

Jag är en 26 årig tjej från Gbg som älskar rock och metal. Jag är vegetarian och har varit det i 10 år nu. ★★★★★★★★★★★★★★ Gör helst: Går på spelningar, festivaler, umgås med polare, reser m.m. ★★★★★★★★★★★★★★ Skriver om: Spelningar, vardag, musiktips, resor, vegetariska recept, bakning och serietips m.m. En mix av det bästa helt enkelt! ★★★★★★★★★★★★★★

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela