Frozen Vanilla

☆☠★ Life’s a journey, not a destination ☆☠★

Daredevil

Publicerad 2015-04-20 23:26:00 i Film/TVserier,

 
Jag har fastnat för den nya serien Daredevil och den är så grymt bra,
har bra story, spänningen är på topp och det är ett mästerverk helt enkelt!
Jag som älskar Marvel och superhjältar rekommenderar verkligen serien, se den!
 
Matt Murdock är blind men har fått förhöjda sinnen och ett radarsinne.
Han arbetar som advokat och nattetid som superhjälten Daredevil i Hell's Kitchen...

 

Kommentarer

Postat av: milina.blogg.se

Publicerad 2015-04-21 02:15:57

Inte sett! :)

Postat av: Lina - my art & my life

Publicerad 2015-04-21 18:04:38

Behöver en ny serie att se på nu så ska testa denna :D

Postat av: junkfoodjunkie

Publicerad 2015-04-25 00:21:32

Har själv bara hunnit med ett avsnitt men den verkar bra! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frozen Vanilla

Jag är en 26 årig tjej från Gbg som älskar rock och metal. Jag är vegetarian och har varit det i 10 år nu. ★★★★★★★★★★★★★★ Gör helst: Går på spelningar, festivaler, umgås med polare, reser m.m. ★★★★★★★★★★★★★★ Skriver om: Spelningar, vardag, musiktips, resor, vegetariska recept, bakning och serietips m.m. En mix av det bästa helt enkelt! ★★★★★★★★★★★★★★

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela