Frozen Vanilla

☆☠★ Life’s a journey, not a destination ☆☠★

Hardcore Superstar – HCSS

Publicerad 2015-04-22 17:33:00 i Music/festival,

 

 

Idag släpptes Hardcore Superstar sin nya platta "Hccss"

och den släpptes ett par dagar innan på Spotify så jag har redan

hunnit lyssna igenom den flera gånger och låten "The Cemetery"

fastnar lätt på hjärnan men utan att bli för uttjatad och är

helt klart bäst på hela plattan! "Don't mean shit" är kaxig och

trallvänlig på samma gång och sista låten "Messed up for sure" är en låt

jag också fastnar för. Jag gillar verkligen Hardcore Superstar men den nya

räcker inte riktigt hela vägen fram, soundet växlar lite för mycket

och det känns lite Messed up for sure och de har inte riktigt kunnat bestämma

sig för ett sound. Det är en bra platta men det har gjort bättre som

Dreamin in a casket (2007) och Split your lip (2013).

 

Bästa låt: The Cemetery

Betyg: 7/10

 

Låtlista;
1. Don’t Mean Shit
2. Party Till I’m Gone
3. The Cemetery
4. Off With Their Heads
5. Fly
6. The Ocean
7. Touch The Sky
8. Growing Old
9. Glue
10. Messed Up For Sure

Kommentarer

Postat av: Mizca

Publicerad 2015-04-22 19:18:29

Hej!
Jag har nu avslutat tävlingen om den romantiska hänglyktan från www.lugnalyktan.se och vinnaren blev du :) Ett stort grattis!
Är riktigt avundsjuk, hade gärna haft en likadan, så vacker den är :) Hoppas du hittar ett trevligt ställe åt den!

Jag har inte lagt upp i bloggen att det är du som är vinnaren, men det kommer - så att du vet :)
Skicka din adress till [email protected] så kan jag skicka den vidare till lugnalyktan så dem vet vart dem skickar den :)
Tack för att du var med och återigen, grattis!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frozen Vanilla

Jag är en 26 årig tjej från Gbg som älskar rock och metal. Jag är vegetarian och har varit det i 10 år nu. ★★★★★★★★★★★★★★ Gör helst: Går på spelningar, festivaler, umgås med polare, reser m.m. ★★★★★★★★★★★★★★ Skriver om: Spelningar, vardag, musiktips, resor, vegetariska recept, bakning och serietips m.m. En mix av det bästa helt enkelt! ★★★★★★★★★★★★★★

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela