Frozen Vanilla

☆☠★ Life’s a journey, not a destination ☆☠★

Insomnium, Omnium Gatherum och Ensiferum

Publicerad 2015-04-02 18:23:00 i Music/festival,

Igår gjorde Insomnium, Omnium Gatherum och Ensiferum en
freakin awesome spelning på Sticky! Bästa kvällen på länge! =)
 
Insomnium
 
 
 
__________________________________________________________________________________________
 
Omnium Gatherum
 
 
 
 
 
 
 
 
 
____________________________________________________________________________________________
 
 Ensiferum
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2015-04-02 23:51:31

sv; Härligt :D
Tack de samma :)

Nåt skoj som händer under påsken?

Postat av: JoJo

Publicerad 2015-04-03 11:45:50

roligt att spelningen blev lyckad! :)

sv; bara ärlig! :)
tack tjejen! :) låter som att du kommer få en bra påsk :)
jag ska också träffa min familj och sen blir det nog bara lugnt för min del också ^^
ska kanske träna lite med nån dag :) kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frozen Vanilla

Jag är en 26 årig tjej från Gbg som älskar rock och metal. Jag är vegetarian och har varit det i 10 år nu. ★★★★★★★★★★★★★★ Gör helst: Går på spelningar, festivaler, umgås med polare, reser m.m. ★★★★★★★★★★★★★★ Skriver om: Spelningar, vardag, musiktips, resor, vegetariska recept, bakning och serietips m.m. En mix av det bästa helt enkelt! ★★★★★★★★★★★★★★

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela