Frozen Vanilla

☆☠★ Life’s a journey, not a destination ☆☠★

State of Affairs

Publicerad 2015-04-08 15:44:00 i Film/TVserier,

I State of Affairs följer vi CIA-agenten Charleston Tucker. Hon plockas in från fältet för att ge presidenten sin dagliga sammanfattning av de mest kritiska hoten som riktas mot USA. Varje dag innebär en kamp mot klockan och nya moraliska och politiska utmaningar. Charleston blir presidentens högra hand samtidigt som hon försöker att lösa och hämnas mordet på sin fästman, presidentens son, som dog i en terrorattack. Den är riktigt bra, spännande och efter 2 avsnittet så var jag helt fast, ville bara se mer! Jag rekommenderar verkligen den här serien!

Kommentarer

Postat av: Aschmanda

Publicerad 2015-04-09 23:16:12

Aldrig sett men varit rätt sugen på att kolla på den .p


sv: Lycka till <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frozen Vanilla

Jag är en 26 årig tjej från Gbg som älskar rock och metal. Jag är vegetarian och har varit det i 10 år nu. ★★★★★★★★★★★★★★ Gör helst: Går på spelningar, festivaler, umgås med polare, reser m.m. ★★★★★★★★★★★★★★ Skriver om: Spelningar, vardag, musiktips, resor, vegetariska recept, bakning och serietips m.m. En mix av det bästa helt enkelt! ★★★★★★★★★★★★★★

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela