Frozen Vanilla

☆☠★ Life’s a journey, not a destination ☆☠★

Breathe, until we are no more

Publicerad 2015-02-24 17:06:13 i Music/festival,

 
De atmosfäriska och känsloväckande goth metalbandet Moonspell
släpper sin nya platta "Extinct" den 15 mars och jag ser verkligen fram emot att få
lyssna igenom hela plattan! Jag har fastnat för låten Breathe ( Until we are no more)
den är så grymt bra!
 
Tracklist:
 
1. Breathe (Until We Are No More)
2. Extinct
3. Medusalem
4. Domina
5. The Last Of Us
6. Malignia
7. Funeral Bloom
8. A Dying Breed
9. The Future Is Dark
10. La Baphomette
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Aschmanda

Publicerad 2015-02-24 17:24:20

sv: Haha fy faan:P och de sjuka är att jag satt uppe med pluggandet till kl 04.00 :D Så men fick sova till 12 -13 idag, och sen matteprov :D!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frozen Vanilla

Jag är en 26 årig tjej från Gbg som älskar rock och metal. Jag är vegetarian och har varit det i 10 år nu. ★★★★★★★★★★★★★★ Gör helst: Går på spelningar, festivaler, umgås med polare, reser m.m. ★★★★★★★★★★★★★★ Skriver om: Spelningar, vardag, musiktips, resor, vegetariska recept, bakning och serietips m.m. En mix av det bästa helt enkelt! ★★★★★★★★★★★★★★

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela