Frozen Vanilla

☆☠★ Life’s a journey, not a destination ☆☠★

Kommentarer

Postat av: JoJo

Publicerad 2015-03-21 10:33:55

finis! :)

sv; bara ärlig! :) spännande att inte ens du själv vet vad det kommer bli för färg i slutändan :)

jag var in på h&m homes hemsida och hittade på leopardpåslakansetet. var jättefint! funderar på att klicka hem det nästa månad eller så :)
härligt! är rätt skönt att vara hemma på kvällarna och slappa framför en bra serie :)
blev en lugn torsdagskväll för mig då jag skulle lägga mig tidigt. kollade lite på tv och så bara :)

hoppas du får en fin helg tjejen! :) kram

Postat av: JoJo

Publicerad 2015-03-21 10:34:10

sv; ja det tycker jag att dom är! :) prova dom själv! :)

Postat av: art by tina

Publicerad 2015-03-22 15:09:11

Men skoj! Kom fram och säg hej ikväll om du ser mig. Jag är så kort så jag ser aldrig nån haha.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frozen Vanilla

Jag är en 26 årig tjej från Gbg som älskar rock och metal. Jag är vegetarian och har varit det i 10 år nu. ★★★★★★★★★★★★★★ Gör helst: Går på spelningar, festivaler, umgås med polare, reser m.m. ★★★★★★★★★★★★★★ Skriver om: Spelningar, vardag, musiktips, resor, vegetariska recept, bakning och serietips m.m. En mix av det bästa helt enkelt! ★★★★★★★★★★★★★★

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela