Frozen Vanilla

☆☠★ Life’s a journey, not a destination ☆☠★

Kommentarer

Postat av: JoHaNNa

Publicerad 2015-03-22 22:48:22

bättre sent än aldrig, men tack själv för önskeinlägget och varsågod för läkningen :) kul du gilla inlägget :)

Postat av: Mizca

Publicerad 2015-03-23 13:35:00

Hej!
Du var med i veckans blogg hos mig, vinnaren är nu dragen via random.org och kika in för att se om det blev du!

Om inte, finns ny chans uppe redan :) Chans till att ta plats i månadens blogg med riktig vinst :)

Postat av: art by tina

Publicerad 2015-03-23 13:50:53

Jäkla bra drag, helt fylld av energi - och konfetti i bh´n. Blev bara smått sur för att jag inte lyckades komma upp på scen, 17 girls in a row. Haha.

Postat av: Johan

Publicerad 2015-03-24 09:50:45

Nja, lite för mycket rock för mig. Jag lyssnar mest på House och liknande, men en del metal kan vara bra. Då gillar jag dock hellre lite snabbare och melodisk metal, typ Amaranthe och Eyes set to kill. Children of Bodom kan vara okej också. Ja, du fattar nog ungefär var jag vill komma :)

SV: Ja, då är du ju invigd i ämnet så att säga :P

Ja, det är jätebra och jätteviktigt. som jag skrev, idrott är så mycket mer än just bara idrott. Det kan ge så mycket mer än en god fysik. Å andra sidan finns det baksidor av idrotten också, precis som med mycket annat, det kan ge negativa effekter också, men det vill vi ha bort, för det hör varken hemma där eller någon annanstans.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frozen Vanilla

Jag är en 26 årig tjej från Gbg som älskar rock och metal. Jag är vegetarian och har varit det i 10 år nu. ★★★★★★★★★★★★★★ Gör helst: Går på spelningar, festivaler, umgås med polare, reser m.m. ★★★★★★★★★★★★★★ Skriver om: Spelningar, vardag, musiktips, resor, vegetariska recept, bakning och serietips m.m. En mix av det bästa helt enkelt! ★★★★★★★★★★★★★★

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela