Frozen Vanilla

☆☠★ Life’s a journey, not a destination ☆☠★

Nej till pälsindustrin!

Publicerad 2015-03-09 22:44:00 i My life,

Jag sitter och kollar på Svt nu där dokumentären Under pläsen visas
och man vet ju hur hemska förhållandena ser ut på pälsfarmarna och
jag är så förbannad på hur människor kan göra så här,
det är så jävla ohumant och vidrigt! Blir så jävla äcklad över människors beteende
och de som inte tycker att de är hemskt eller ens bryr sig om djuren och
hur illa de behandlas! Jävla idioter!
 
Nej till pälsindustrin, lägg ner minkfarmarna och pälsfarmarna nu!
 
Om du som sett dokumetären och inte blir berörd eller ens upprörd och fortsätter
köpa din päls utan dåligt samvete som om detta inte vore ett stort problem.
I mina ögon är du är så ohuman så de finns inte! Stöd inte pälsindustrin!
Jag blir så jävla förbanand när jag ser och vet hur grymt illa de
stackars minkarna och djuren behandlas,hur trångt de har i burarna
och hur jävla illa djuren mår och plågas!
 
 
Världen saknar respekt mot djur.
Tänk på de nästa gång du står där i affären och ska köpa din päls!
Om det inte ens rör dej i ryggraden är det helt jävla ofattbart hur äckliga
människors betende är och hur vidriga människors syn är, det är helt oetiskt!
 
Jag skulle aldrig stödja pälsindutrin och djurplågeri!
 
 

Kommentarer

Postat av: Aschmanda

Publicerad 2015-03-09 23:20:30

Älskar din nya design <3



- veckans blogg vinnare är utsedd kika in och kolla vem som vann! Oavsett resultat, så ser jag jätte gärna att du är med igen <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frozen Vanilla

Jag är en 26 årig tjej från Gbg som älskar rock och metal. Jag är vegetarian och har varit det i 10 år nu. ★★★★★★★★★★★★★★ Gör helst: Går på spelningar, festivaler, umgås med polare, reser m.m. ★★★★★★★★★★★★★★ Skriver om: Spelningar, vardag, musiktips, resor, vegetariska recept, bakning och serietips m.m. En mix av det bästa helt enkelt! ★★★★★★★★★★★★★★

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela