Frozen Vanilla

☆☠★ Life’s a journey, not a destination ☆☠★

Kommentarer

Postat av: Johanna Retrolover

Publicerad 2015-03-13 08:20:47

Åh vad härligt! Jag ska också ta och leta upp mina solglajor och knäppa en bild nästa gång solen tittar fram :) Ps. Har en bloggtävling just nu som jag tror du kommer gilla.

Postat av: art by tina

Publicerad 2015-03-13 10:12:09

Hurra för våren! Det betyder att sfr närmar sig med stormsteg!

Postat av: Aschmanda

Publicerad 2015-03-13 19:27:26

så skönt med sooool .d <3


sv: Hehe ja de är riktigt intressant :D

Postat av: JoJo

Publicerad 2015-03-13 19:52:17

ja det är sånt härligt väder ute numera! :D hoppas att våren är här för att stanna nu! ^^

önskar dig en fin fredagskväll och jag hoppas att allt är bra med dig! :) kram

Postat av: Kimmey ~ Kung varje dag

Publicerad 2015-03-14 17:19:09

Fin du är :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frozen Vanilla

Jag är en 26 årig tjej från Gbg som älskar rock och metal. Jag är vegetarian och har varit det i 10 år nu. ★★★★★★★★★★★★★★ Gör helst: Går på spelningar, festivaler, umgås med polare, reser m.m. ★★★★★★★★★★★★★★ Skriver om: Spelningar, vardag, musiktips, resor, vegetariska recept, bakning och serietips m.m. En mix av det bästa helt enkelt! ★★★★★★★★★★★★★★

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela