Frozen Vanilla

☆☠★ Life’s a journey, not a destination ☆☠★

=)

Publicerad 2009-06-30 22:11:07 i My life,

Har varit en heldag på Liseberg, träffade Linn och hennes 2 polare
som var på besök i Götet över dagen. Riktigt jävla roligt! =)

Bäst var när vi åkte Lisebergstornet och Linn sitter och visar med
händerna upp och ner och frågar vad e de där? - Haha de är ju Ullevi! :P
Fan vad vi garvade åt det. Sen efter en stund säger Linn "jag skulle fråga en sak,
men jag ska va tyst." vi bara, näe vadå? Haha, ja tänkte fråga var Globen ligger,
men kom på de ligger i Sthlm. Haha, du är för jävla go gumman! =)
Fan vad vi garvade åt de sen. Har inte skrattat så mycket på länge känns de som.

Riktigt jävla rolig dag! =) Bilder kommer upp senare när jag är
hemma i Götet igen. Vilket lär bli imorgon, sitter som sagt i Kungsbacka nu.
Imorgon blire nog och  åka och bada med Cicci. Vart de blir och bada får vi se.

Kommentarer

Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Publicerad 2009-07-01 17:28:28

sv; Härligt! :D

Jo, min dag har också varit riktigt bra. Massa sol och bad :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frozen Vanilla

Jag är en 26 årig tjej från Gbg som älskar rock och metal. Jag är vegetarian och har varit det i 10 år nu. ★★★★★★★★★★★★★★ Gör helst: Går på spelningar, festivaler, umgås med polare, reser m.m. ★★★★★★★★★★★★★★ Skriver om: Spelningar, vardag, musiktips, resor, vegetariska recept, bakning och serietips m.m. En mix av det bästa helt enkelt! ★★★★★★★★★★★★★★

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela