Frozen Vanilla

☆☠★ Life’s a journey, not a destination ☆☠★

Jag saknar redan sommaren

Publicerad 2014-08-31 16:36:00 i My life,

Så var sista dagen i augusti här och sommaren är nu officiellt över,

så jävla tråkigt. Det känns som att den gått alldeles för snabbt,

underbara sommar!

 

Jag längtar inte efter hösten. Så de gäller att hitta ljusglimtar som

tar en igenom dessa långa månader, för det är mest så jag ser det.

Tur att de finns en hel del bra spelningar man vill gå på i höst!

 

 

Snapshots @ Instagram
Follow me @ frozenvanilla_

 

 
 

Kommentarer

Postat av: LIENE

Publicerad 2014-08-31 19:19:02

Tack och detsamma! :D
Hoppas du får se många ljusglimtar den här hösten. Jag håller utkik efter några jag med.

Postat av: caroline ♡

Publicerad 2014-08-31 19:29:17

sv: men det låter ju mysigt det också! håller med om att sommaren officiellt är över nu .. trist :/ men mysigt med höst tycker jag!

Postat av: F E L I C I A

Publicerad 2014-08-31 20:39:17

Håller med dig!
tycker inte om Vintern!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frozen Vanilla

Jag är en 26 årig tjej från Gbg som älskar rock och metal. Jag är vegetarian och har varit det i 10 år nu. ★★★★★★★★★★★★★★ Gör helst: Går på spelningar, festivaler, umgås med polare, reser m.m. ★★★★★★★★★★★★★★ Skriver om: Spelningar, vardag, musiktips, resor, vegetariska recept, bakning och serietips m.m. En mix av det bästa helt enkelt! ★★★★★★★★★★★★★★

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela